• Actualitat

Uns 2000 estudiants de secundària ja han gaudit d’alguna activitat a la Politècnica

Publicat el 08/02/2019

La  Xerrada Principal  esdevé imprescindible per situar als estudiants en un primer escenari de totes les possibilitats i opcions que tenen de formació i aprenantatge en l’entorn tecnològic i tècnic. Aquesta xerrada, modulable en funció de l’edat dels alumnes, d’ESO o Batxillerat, ha tingut molt bona rebuda per part dels centres de secundària. Aclareix els dubtes dels estudiants i apropa les vocacions tecnològiques i científiques a l’hora d’escollir el seu futur professional . Des de l’inici del curs escolar, s’ha realitzat més de 40 sessions i les valoracions dels assistents superen el 5 sobre 6.

La Xerrada Principal pot anar acompanya, en funció de les necessitats dels centres de xerrades i tallers específics i d’actualitat que duen a terme professors de la Politècnica de diferents àmbits. Aquesta funció de coordinació i servei als centres, és un dels serveis que oferim als centres col·laboradors. Volem apropar l’Escola al centres de la millora manera possible.

A totes aquestes accions s’hi sumen propostes tan engrescadores com: els EQDaysles Tribuna Patronat Jove, els Hackdays, la First Lego League i altres jornades de tecnologia d’interès. Tots aquests són esdeveniments que ja s’han fet a la Politècnica però encara queden molts esdeveniments per celebrar durant l’any: el concurs INTECAA, les Jornades de Portes Obertes,  l’Overdrive CON, el Tecnorepte. Mantenim informats de tots aquests events al nostres centres col·laboradors, de manera que puguin valorar la participació dels seus alumnes amb temps i planificació.

Amb totes aquestes xerrades i esdeveniments que ja hem aconseguit arribar a uns 2000 estudiants durant el curs 2018-19. Si teniu interès a despertar vocacions tecnològiques des del vostre centre, podeu contactar amb nosaltres, us ajudarem a trobar l’activitat que s’adapti més als vostres estudiants: talent.patronat@eps.udg.edu

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG

Premi a l’Emprenedoria Patronat Politècnica Consell Social