Jornada TAECON a la Politècnica

Publicat el 20/07/2021

Els coordinadors dels diferents graus de la Politècnica i altres professors implicats s’han reunit amb la Sotsdirectora d’Estudiants i Relacions amb Secundària de la Politècnica i la Tècnica d’Atracció de Talent del Patronat per poder planificar i organitzar les activitats universitàries dirigides a secundària.

A la reunió també hi han assistit el director Tècnic del Patronat i l’experta en gamificació i cocreadors de TAECON, Gerard Lechuga i Imma Boada respectivament.

A la jornada s’ha fet un repàs de l’impacte que ha tingut el Projecte d’Atracció de Talent i la Politècnica. Aquest any, malgrat la pandèmia, hem tingut un bon impacte i bona valoració per part dels centres de secundària.

Gran part de la reunió s’ha estat parlant de les diferents iniciatives proposades per seguir despertant vocacions l’any vinent. Especialment del videojoc TAECON tot animant al professorat de la Politècnica a generar nous reptes i contingut.

Finalment la reunió s’ha tancat amb un torn obert de paraules d’on n’han sortit idees molt interessants per seguir innovant i avançant.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica