Resolució dels Premis Innovació Docent 2020

Publicat el 21/07/2020

Per segon any consecutiu, hi ha hagut una alta participació als premis per part dels centres de secundària. Estem molt contents de la qualitat de les propostes rebudes i volem felicitar a tots els professors i professores que treballen per innovar en la tasca docent.

Enguany el jurat ha estat format per: la Doctora Mª Àngels Pelach, directora de la Politècnica, el Senyor Pere Cornellà, professor de la UdG i membre de l’ICE, la Doctora Remei Calm Sotsdirectora d’Estudiants i Relacions amb secundària de la Politècnica, el Senyor Gerard Lechuga, Director Tècnic del Patronat Politècnica i la Berta Llenas, Tècnica d’Atracció de Talent del Patronat Politècnica.

La decisió ha sigut atorgar-li el premi a l’Institut Josep Bragulat del Pla de l’Estany pel Projecte Barca del Professor Bosco Plana. Per ser un projecte multidisciplinari, eminentment pràctic, inclusiu i integrador, per ajudar a despertar vocacions i reorientar certs perfils d’estudiants. Per l’impacte generat en el territori i la trajectòria del professor responsable.

Tots els projectes han sigut ben valorats i denoten el nivell d’innovació educativa que hi ha al territori. La decisió no ha sigut senzilla. Per aquest motiu el jurat ha decidit premiar amb un 2n premi, que inclou un gravar un vídeo divulgatiu, a l’Institut de Vidreres de la Selva pel Projecte STEM(A) Vidreres de la Professora Laura Fructuoso. Per ser un projecte multidisciplinari que treballa de manera transversal i experimental. També pel seu impacte en la divulgació científica i tecnològica al poble de Vidreres.

Volem donar les gràcies a tot el professorat que ha participat en aquests premis i reconèixer el seu treball i esforç. Perquè la realitat és que totes les propostes han sigut molt interessants i ben valorades pel jurat. Us animem a seguir innovant i treballant i a tornar a participar l’any vinent.

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG