El videojoc TAECON ja ha arribat a més de 400 estudiants

Publicat el 26/03/2021

La nova versió del videojoc per despertar vocacions tecnològiques ja ha arribat a més de 400 estudiants. Ja són més de 15 els centres educatius que han demanat jugar al joc TAECON amb els seus estudiants.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, a través d’una història amb personatges de tot el món, han pogut resoldre reptes tecnològics de manera gamificada, amb diversitat d’eines i mètodes.

Volem seguir portant el joc a més instituts. Si esteu interessats no dubteu en contactar amb nosaltres: talent.patronat@eps.udg.edu

En aquest enllaç trobareu més informació sobre el joc.

• Sigmadaf Clarifiers logo

Sigmadaf Clarifiers al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica