Història i missió

El Patronat de l’Escola Politècnica Superior es va construir amb l’objectiu principal de promocionar i col·laborar en les activitats acadèmiques que es desenvolupessin al centre, en van ser memebres fundadors, representats d’insitiucions, Diputació de Girona, Ajuntament de Girona, Cambra de Comerç, delegats de diferents departaments del govern i presidents i degans dels col·legis professionals afina als estudis que imparteix l’escola.

• 1973-1974

Memòria d’activitats

La primera referència es troba en la “Memòria d’activitats del curs 1973-1974 de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica de Girona de la Universitat Pol·litècnica de Barcelona”. La seva constitució com a òrgan col·legiat inscrit en el Registre de la Generalitat amb el CIF G-17241506, secció 1a, núm. 1689, del Registre de Girona, data del 6 de novembre de 1989.

• 1992

Canvi de nom

La creació de la Universitat de Girona va comportar el canvi de nom del Patronat de l’Escola Universitària Politècnica al de Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. Aquest canvi va ser presentat en el Registre d’Associacions el 28 d e juliol de 1992, i es va registrar amb el núm. 294, després de ser aprovat en el ple del Patronat del 3 de juliol de 1992.

• 2018

Òrgan actual

Actualment, el Patronat és l’organ col·legiat inscrit en el Registre de la Generalitat amb el CIFG-17241506, secció 1a, núm. 1989, del Registre de Girona i té com a objectiu principal l’estudi, difusió, participació i col·laboració en totes les tasques i realitzacions desenvolupades per l’escola politècnica Superior de la Universitat de Girona. En aquesta lína, el patronat actua avui com a òrgan d e connexió amb els diferents sectors públics i privats de les comarques gironines. Per aquest motiu el Patronat disposa i vol d isposar d’una àmplia participació de persones i entitats jurídiques en les activitats que contribueixen a incrementar la qualitat de la formació dels futurs professionals de les nostres empreses i institucions.

La nostra missió

L’estudi, difusió, participació i col·laboració en les tasques i activitats desenvolupades per

l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona amb especial atenció en impulsar

aquelles tasques o serveis que incrementin la competitivitat de les empeses del territori

gràcies a una bona relació entre l auniversitat i l’empresa.

Històric de presidents

• Judith Viader i Codina