Taula rodona d’emprenedoria: Aprendre a emprendre

Publicat el 08/02/2019

El dia 28 de febrer es celebra a la Politècnica una taula rodona emmarcada en la celebració de la 20a edició del Fòrum Industrial. Joves emprenedors exestudiants de la Universitat de Girona comparteixen les seves experiències i vivències. La jornada constarà d’una breu presentació i una taula rodona amb tres ponents i un moderador. La jornada conclourà amb un torn de preguntes dels assistents.

Programació:

12:00-12:20h Presentació de la jornada

Laura Vall-llossera (Vicerectora d’Estudiants i Inserció Laboral de la UdG)

12:20-14:00h Taula rodona

Moderador: Ricard Carbonell (Gerent de l’AEEG)
Ponents: Sílvia Castelló (Directora de Qstura), David Martín (CEO a Tradeinn) , Josep Mª Teixidor (CEO a Sixtemia Mobile Studio)

Tenim places reservades per estudiants de batxillerat. Si esteu interessats a participar amb els alumnes del vostre centre, envieu un correu a talent.patronat@eps.udg.edu especificant el curs i el nombre d’alumnes que voldrien assistir. Recordeu que les places són limitades.

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020

• Webinar gratuït – Optimització de recursos i Digitalització a Empreses del Sector Industrial

• AJUTS INNOTEC OBERTS