Salicru nou patró del Patronat Politècnica

Publicat el 22/02/2024

Donem la benvinguda a Salicru al Patronat de la Politècnica. Salicru investiga i desenvolupa equipament d’electrònica de potència per a garantir un subministrament elèctric continu, net i fiable, sent avui líder indiscutible en el mercat espanyol. Però l’evolució del mercat exigeix un esforç renovat en la cerca de valors diferencials, mostrant major eficàcia i oferint la màxima qualitat.

Salicru, amb més de 55 anys d’activitat professional, ha sabut adaptar-se a l’evolució del mercat de l’electrònica de potència, amb un constant desenvolupament en totes les seves àrees, que li ha permès convertir-se en un centre de transferència tecnològica de primer ordre en el camp de l’electrònica de seguretat, com a manera de respondre als nous reptes i necessitats de la nostra societat.

Salicru és la primera empresa en electrònica de potència a Espanya. Fundada en 1965, la seva activitat se centra en el desenvolupament, fabricació i comercialització de productes que protegeixen els sistemes industrials, professionals i domèstics dels problemes provocats per les pertorbacions en la xarxa elèctrica.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica