Cursa solidària 50è aniversari Politècnica i Patronat

Publicat el 07/03/2024

Cursa solidària 50è aniversari Politècnica i Patronat

Aquest any l’Escola Politècnica Superior i el Patronat Politècnica celebrem el 50è aniversari.

Una de les activitats de celebració, de caràcter lúdic-esportiu, que portem a terme és una cursa solidària de 5 km als voltants de la Politècnica, pel campus de Montilivi. Aquesta cursa es farà el dissabte 16 de març, i està destinada als estudiants, el professorat, el Personal tècnic de gestió, administració i serveis de l’EPS i a tothom que hi vulgui participar i es pot fer corrent o caminant.

La sortida de la cursa serà davant de l’edifici P1 de la Politècnica a les 9:30 h.

Teniu el track a:

Els beneficis que s’obtinguin es destinaran a les activitats promogudes per la Fundació Girona Est.

La Fundació Girona Est neix amb un focus molt concret, en el barri de Girona Est de la ciutat de Girona. Es crea una associació de ciutadans i ciutadanes que treballen conjuntament amb l’objectiu de donar suport al barri, amb especial atenció al seu col·lectiu més jove, amb iniciatives esportives, culturals, educatives i socials diverses.

L’activitat central de la Fundació és crear espais socioeducatius que permetin aportar perspectives i eines als/les infants que duen a terme diàriament les activitats en horari extraescolar.

Una vegada finalitzada la cursa hi haurà una botifarrada per tothom.

Inscripcions: https://www.migranodearena.org/reto/cursa-solidaria-50e-aniversari-politecnica-i-patronat

Us hi esperem!

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial