Bac Valves al Patronat Politècnica

Publicat el 05/03/2024

Donem la benvinguda a Bac Valves, fundada l’any 1958, Bac Valves dissenyen, fabriquen i comercialitzen vàlvules de bola i de papallona d’altes prestacions, destinades al servei de la indústria química, petroquímica, del gas i plantes de procés.

L’experiència adquirida durant aquests 50 anys en la indústria de la vàlvula, els confirma com una de les companyies amb més experiència en l’esmentat sector. El compromís de tota l’empresa i els sistemes implantats, així com la formació continuada del seu personal i les inversions en investigació, muntatge i proves, fan de les vàlvules “BAC” unes de les més fiables i amb un millor “Life Cycle Cost” que hi ha al mercat.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica