Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

Publicat el 25/04/2024

La 25a Edició va comptar amb 77 estands de diferents empreses i espera superar les 400 ofertes de pràctiques i feina de l’any passat.

El XXV Fòrum Industrial de la UdG, punt de trobada d’empreses, estudiants i professionals del sector de la innovació i la tecnologia, ha reunit més de 77 estands en una edició dinàmica i participativa que ha permès establir contactes entre les parts implicades, segons informa el Patronat de la Politècnica. A més, s’han celebrat les Jornades d’Orientació Laboral, que han impulsat els contactes dels universitaris amb 25 empreses participants en els àmbits industrials, arquitectura, informàtica i agroalimentari.

La jornada va comptar amb la participació de 77 estands, la xifra més alta mai registrada, amb empreses del territori i institucions lligades a l’enginyeria o l’arquitectura. A més, a primera hora de la tarda ja s’oferien fins a 250 vacants de pràctiques i feina de 130 empreses. Aquestes es van començar a oferir a través d’una borsa de treball online el passat 11 d’abril i romandrà oberta fins a finals de juny.

El Fòrum Industrial -organitzat per l’Associació d’Estudiants en Enginyeria Industrial i el Patronat de l’Escola Politècnica de la UdG- té com a objectiu facilitar el contacte entre estudiants de la Universitat de Girona i les empreses. Tot i que l’esdeveniment central va tenir lloc aquest dimecres, el Fòrum Industrial va arrencar fa uns dies amb les jornades d’orientació que van facilitar i reactivar el contacte previ amb 25 empreses participants en els diferents àmbits: industrial, arquitectura, informàtic i agroalimentari.

En aquest sentit, es destaca la feina feta per l’Associació d’Estudiants d’Industrials (AEdI) que ha treballat per acostar el món laboral a la universitat i facilitant la transició del talent al món empresarial amb multinacionals, nacionals i locals (Nestlé, Louis Vuitton, Simon, Àngel Mir, Comexi, Tavil, Kautec, Trety…).

Amb el suport del Patronat de la Politècnica, format per 160 empreses, el Fòrum Industrial és un punt de referència per a la relació universitat-empresa a la regió. El Patronat de la Politècnica destina més de 350.000 euros per a l’atracció-captació de talent, fomentar la transferència tecnològica i el coneixement, la col·laboració i la innovació.

• Coneix els ajuts Nuclis d’R+D

Coneix els ajuts Nuclis d’R+D per a activitats de recerca industrial i desenvolupament experimental

• Impulsa els teus projectes amb els Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l'empresa

Impulsa els teus projectes amb els Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa