La Xarxa de Centres Col·laboradors creix

Publicat el 10/12/2019

Durant el curs 2018-19 hem consolidat la xarxa de Centres Col·laboradors, actualment en són 22 centres educatius de 8 comarques diferents. Aquests centres participen activament a les activitats que oferim i ens demanen xerrades i tallers diversos cada any.

Ser Centre Col·laborador és gratuït i suposa molts avantatges pels alumnes i prestigi pel centre. Un d’aquests avantatges és poder participar als Premis d’Innovació Docent Preuniversitària, valorats en 2.000€.

A la Primera Edició d’aquest premi hi van participar 9 centres amb 11 candidatures diferents. Les iniciatives educatives en l’àmbit STEM més innovadores van ser les de l’Institut Pla de l’Estany i l’Institut Ermessenda de Girona. Als quals volem felicitar i reconèixer la seva tasca.

• Jornada TAECON a la Politècnica

• 1era Fira Blockchain a Girona del CBC

• Premis Patronat Politècnica, 26ena edició.

• Primera edició de les Jornades Tecnològiques

• Albert Castellanos participa en el Plenari del Patronat Politècnica UdG