La nostre xarxa de centres col·laboradors creix cada dia

Publicat el 12/11/2018

6 centres s’han incorporat recentment a la xarxa de centres col·laboradors. Estem molt contents d’aquesta col·laboració amb vosaltres: FEDAC-Sant Narcís, Institut Lluís Companys, Institut Olivar Gran, Institut Voltreganès i Col·legi Cor de Maria de Blanes.
Els centres col·laboradors, entre molts altres avantatges, són els primers en rebre notícies sobre nous recursos com, per exemple, el Videojoc de Jugar a Ser un Enginyer/a que estem preparant per poder despertar vocacions a l’alumnat de 3r d’ESO.
Podeu descobrir la resta d’avantatges aquí.
Si voleu fer-vos col·laboradors ompliu aquest formulari. També podeu enviar-nos un correu per demanar més informació: talent.patronat@eps.udg.edu

• Jornada TAECON a la Politècnica

• 1era Fira Blockchain a Girona del CBC

• Premis Patronat Politècnica, 26ena edició.

• Primera edició de les Jornades Tecnològiques

• Albert Castellanos participa en el Plenari del Patronat Politècnica UdG