Alta participació a la primera convocatòria dels Premis d’Innovació Docent

Publicat el 10/06/2019

Aquest passat mes de maig vam publicar la primera convocatòria dels Premis d’Innovació Docent Preuniversitària. Estem molt satisfets de l’alt nivell de les propostes presentades. Hem rebut un total d’11 candidatures de 8 centres diferents. Valorem molt positivament l’alta participació per part dels centres col·laboradors.

Durant aquest mes el jurat procedirà a l’avaluació de cada proposta. El jurat està format per: la Doctora Mª Àngels Pelach, directora de la Politècnica, el Senyor Pere Cornellà, professor de la UdG i membre de l’ICE, la Doctora Remei Calm Sotsdirectora d’Estudiants i Relacions amb secundària de la Politècnica i el Senyor Gerard Lechuga, Director Tècnic del Patronat Politècnica.

La proposta guanyadora serà anunciada en les properes setmanes i l’entrega del premi es preveu en la jornada d’inauguració del curs acadèmic 19/20 a la Politècnica UdG.

• Vocacions Tecnològiques a través del joc

• Jornada d’intercanvi d’experiències

• La Xarxa de Centres Col·laboradors creix

• Un curs despertant vocacions tecnològiques