800 alumnes de secundària ja han rebut les nostres xerrades

Publicat el 20/11/2018

Des del setembre hem visitat més de 9 centres de secundària i hem vist uns 800 alumnes. Entre tallers, xerrades principals i específiques ja portem 31 sessions des del setembre. Gràcies al professorat per confiar amb nosaltres, ens hem sentit molt ben acollits.

Tot això no seria possible si el professorat de la Politècnica no s’involucrés de manera voluntària per dur a terme aquesta àmplia oferta de Xerrades Específiques i Tallers. També els estudiants d’Udgeeks i Promotech que han col·laborat amb nosaltres més d’una vegada.

Si voleu que vinguem al vostre poseu-vos en contacte amb nosaltres: talent.patronat@eps.udg.edu

• PROGRAMA GRUPS OPERATIUS: INNOVACIÓ SECTOR AGROALIMENTARI I AFINS.

• RENOBAT AL PATRONAT POLITÈCNICA

• MILLORA LA COMPETITIVITAT DE LA TEVA EMPRESA AMB ELS GRUPS TECNIO UDG I ACCIÓ

• La convocatòria dels Premis d’innovació docent 2021 ja està oberta.

• KINGSPAN, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG