20a Edició dels Premis a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat

Publicat el 07/02/2019

Cada any Consell Social de la Universitat de Girona, amb la col·laboració de la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), del Patronat Politècnica i de la Càtedra de Processos Industrials Sostenibles, convoca els Premis a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat, amb l’objectiu de promoure la recerca entre els estudiants d’aquest nivell educatiu en totes les àrees de coneixement.

El Patronat Politècnica col·labora aportant el premi de la categoria d’Innovació Industrial ( Tecnologia, innovació, indústria,etc..). S’hi poden presentar els alumnes de batxillerat de les comarques gironines, Vallès Oriental, Osona i Maresme. Per saber-ne més informació podeu consultar la pàgina web dels premis.

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.

• La implementació de l’economia circular en la indústria i els serveis

• Ajuts INNOTEC 2019

• Iniciació a la inversió en Startups