Acte Institucional 8M UdG – Enginyeria en clau de dona

Publicat el 04/03/2024

Benvinguts i benvingudes a aquest acte institucional en commemoració del Dia de la Dona, que enguany titulem sota el lema “Enginyeria en clau de dona”. On celebrarem i reconeixerem les contribucions excepcionals de les dones a l’àmbit de l’enginyeria, destacant el seu paper essencial en aquest camp.

Aquest acte serveix com a plataforma per reconèixer el talent, la dedicació i la innovació que les dones porten al món de l’enginyeria.

Avui celebrem les dones que han obert camí i les que actualment continuen trencant barreres. És un recordatori de la diversitat de talents que enforteixen el món de l’enginyeria i ens impulsen cap a un futur més inclusiu i igualitari.

Agraïm a totes les persones presents per ser part d’aquest acte i convidem a cadascú a sumar-se als esforços per crear un entorn on les dones enginyeres puguin prosperar i fer contribucions significatives. Junts construïm un futur en el qual tothom, independentment del seu gènere, pugui fer brillar el seu potencial en el camp de l’enginyeria.

8 March 2024 | 12:00 hores | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la UdG

Programa:
Benvinguda institucional

• Vicerectora de Territori i Compromís Social, Dra. Silvia Llach Carles
  • Directora de l’Escola Politècnica Superior, Dra. Maria Àngels Pèlach Serra

Evolució de l’Escola Politècnica Superior #50EPS

• Ponent: Dr. Rudi de Castro Vila

Taula rodona: “El paper de la dona en el món de l’enginyeria”

• Moderadora: Dra. Maria Luisa García-Romeu de Luna

Ponents:

1. Albert Puxan Lidon, director gerent de MIMASA washing technologies
  2. María José García Cuevas, directora del negoci elèctric a AGRIENERGIA