Nous Premis Patronat! Nova oportunitat per captar talent i conèixer millor les capacitats de l’escola

Publicat el 26/07/2022

Durant el curs 22/23 iniciem la nova etapa dels Premis Patronat. Tal com hem anant anunciant, venen canvis. L’edició 29 ja volem que sigui amb totes les novetats, una palanca de creixement, de canvi i d’oportunitats, entre el talent de la Politècnica UdG, els reptes de les empreses i entitats del Patronat i els tutors implicats en el projecte.

Fins el 28 d’octubre ja podeu publicar els reptes reals, d’abast considerable, que es considerin estratègics i d’alt valor afegit per l’empresa a través de la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboral (EEL): http://eps.udg.edu/eel.

El procediment a seguir per publicar els reptes és el següent:

• Des del compte de l’empresa a la plataforma EEL, omplir el formulari d’oferta explicant el repte que proposeu.
  • El títol de l’oferta hauria de tenir el format següent: “EEL+ ” + “Títol projecte/repte”.
  • Cal que siguin reptes que suposin, per exemple, una nova categoria de producte o servei, una millora dels processos, la reducció de malbarataments, l’adopció de noves tecnologies o coneixements , una recerca aplicada, entre molts altres. En definitiva, el reptes s’haurien de poder alinear en alguna de les  5 categories definides en el document adjunt.
  • En la descripció de l’activitat i de les tasques, convé detallar els objectius, la categoria en la qual s’alinea el repte, l’abast, la metodologia, si té o no consideracions internacionals, etc. Com més detallada sigui la informació millor per tal de poder avaluar-ne la seva idoneïtat.
  • Les propostes de projectes/reptes s’enviaran a una comissió d’avaluació i els reptes que siguin aprovats es publicaran a la plataforma EEL. L’estudiantat podrà inscriure les seves candidatures a partir del setembre.
  • Finalment, entre la pròpia empresa i el professorat responsable de la tutoria es farà la selecció de persones candidates.

Aquests projectes tindran un recolzament especial per part del Patronat i dels propis investigadors, fomentant ja un primer pas cap a la transferència de tecnologia i coneixement entre l’empresa i el grup de recerca, donant una experiència única a l’alumne. En el document adjunt podeu trobar tot els detalls.

Un/a alumne que tingui un projecte/repte propi, també es podrà optar als Premis Patronat. En aquests casos serà recomanat a alguna empresa del Patronat en funció de la tipologia de projecte si així ho desitja l’alumne.

Els Premis Patronat passen a ser més selectius:

• Només s’acceptaran 15 propostes de reptes/projectes (3 per a cadascuna de les 5 categories) per a formar part de la 29a. edició dels Premis Patronat.
  • La resta de propostes de reptes/projectes seran considerats EEL o TFG/TFM normals, i podran seguir el curs habitual, però no tindran l’oportunitat de formar part dels Premis Patronat en la seva 29a. edició.
  • Alhora els premis i les recompenses en la 29a. edició dels Premis Patronat són també superiors. Volem fer créixer l’eco sistema tecnològic i emprenedor del territori connectant el talent, el coneixement i el reptes reals.

Aquí podeu veure el document amb els detalls especificats.

Arxiu adjunt: Premis-Patronat-29-edició-v2.pdf

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica