Concurs televisiu per despertar vocacions- Tecnomaster

Publicat el 05/09/2022

Des del Patronat volem impulsar el Concurs Tecno Master, un concurs per despertar vocacions STEAM, en especial en l’àrea de tecnologia i enginyeria. Un TECNO MASTER pensat en 3 fases. Tecno Repte/ Tecno Concurs / Tecno Comunitat.

Per a dur-lo a terme, estem cercant el finançament necessari. Creiem que us pot interessar molt participar en un projecte tant engrescador, motivador i innovador com aquest des del principi i per això us fem arribar un document resum.

Al ser un concurs televisat a través de FRIBACAT TV, si volem fer-ho durant aquest any, els terminis són un pèl justos, de manera que les empreses que voleu ser-hi, us agrairia que ens ho comuniquéssiu el més aviat possible.  Actualment tenim 4 empreses confirmades que volen apadrinar un repte, ens en queden 3 per poder tirar endavant el projecte. Us animem a apadrinar un repte i donar a conèixer la vostra empresa i la vostra activitat.

La idea del Tecno Master aquest 2022/23 és fer la prova pilot. De manera que la voluntat de continuïtat ha d’estar present en aquelles empreses que vulguin participar.

Concurs dirigit a alumnes de 3erESO de centres col·laboradors del Patronat Politècnica UdG. Un concurs que involucra el curs sencer i altres parts del centre, així com familiars i amics. Els equips que representaran els centres en el Tecno concurs del 2022, seran de 4 persones, on hi hauran 2 noies i 2 nois.

Apadrinar un repte suposa 3.000€, deduïbles fins al 40%, al ser el Patronat una associació d’utilitat pública reconeguda per la Generalitat de Catalunya.

Qualsevol dubte, estem en contacte a: direccio.patronat@eps.udg.edu

Arxiu adjunt: Slides-TecnoMaster.pdf

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

dset Solutions al Patronat Politècnica