• Agenda

Trobada de la Comunitat Científica Emprenedora a Girona

3 November 2021 - 3 November 2021 | 12h | Parc Científic i Tecnològic UdG

El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, el programa The Collider de MWC i el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, et conviden a una nova Trobada de la Comunitat Científica Emprenedora a Girona.

La Comunitat Científica Emprenedora és un espai de col·laboració i connexió per a investigadors, institucions científiques, empreses i persones emprenedores que treballen al voltant de la ciència, la tecnologia i el mercat. Afavoreix l’intercanvi d’aprenentatge, la generació de cultura emprenedora, la col·laboració entre sectors i, en definitiva, la transferència del coneixement i de la tecnologia al mercat.

Mitjançant les trobades periòdiques organitzades als diversos territoris de Catalunya, es fomenta la interconnexió local. Les trobades esdevenen un espai ideal per contactar col·laboradors, talent, reptes, solucions de la teva empresa, projecte tecnològic o iniciativa.

Gerard Lechuga, Director Tècnic del Patronat Politècnica participarà a la Taula Rodona: Com impulsar l’emprenedoria científica i la transferència tecnològica a Girona? juntament amb Jaume Planella i Mariona Serra, de Noel Alimentaria i GoodGut.

L’acte tindrà lloc el proper dimecres 3 de novembre a les 12h al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Inscriu-te i acosta’t a empreses i emprenedors de base científica. T’esperem!

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA