• Agenda

Slow Food: Visión, metodologías y proyectos

29 April 2019 - 29 April 2019 | 18.30h | Auditori Josep Irla Edifici Generalitat de Catalunya, Girona.

“El món actual ens sobrepassa pel seu ritme desenfrenat. En pràcticament tots els àmbits de la societat i de la vida quotidiana, se’ns anima a fer les coses amb la màxima rapidesa possible, tot i que això impliqui una pèrdua de qualitat. Precisament, i en contraposició a aquesta Fast-life, sorgeix Slow Food. Alimentar-se segons la teoria Slow Food significa menjar amb atenció, valorant en especial la qualitat dels aliments i per tant, tenint en compte la procedència dels ingredients i la manera de cuinar-los.

Moviment nascut al 1986 ha crescut fins a superar els 100.000 associats en més de 160 països i ha ampliat els seus objectius més enllà del simple fet de gaudir del menjar. El moviment ha evolucionat implicant-se en activitats de conscienciació social, defensa de la biodiversitat, el consum sostenible i responsable amb els productors a més de voler salvaguardar el patrimoni alimentari de la humanitat i la cultura gastronòmica de cada país”.

Us invitem a descobrir aquest moviment en la Conferència del proper dia 29 d’abril

“Perquè, per molta pressa que tinguem, cal recordar el plaer que suposa menjar bé”

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I