• Agenda

Presentació dels Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa

6 May 2024 | 09:30 hores | En línia

T’agradaria definir un full de ruta en termes d’internacionalització, sostenibilitat o digitalització? Vols desenvolupar solucions sostenibles a la teva empresa? Els Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa són l’eina que necessites per fer-ho possible!

Connecta’t a la presentació per conèixer la nova convocatòria de Cupons d’ACCIÓ, els ajuts directes de fins a 20.000 euros per enfocar l’estratègia o encetar projectes de transformació empresarial.

Una sessió única per uns ajuts excepcionals que et permetran transformar la teva empresa a través de l’assessorament dels proveïdors acreditats per ACCIÓ.

Inscriu-te i descobreix les modalitats d’enguany:

• Cupons d’estratègia per empreses industrials: Fins a 8.000 euros per identificar i prioritzar les iniciatives a explotar o àrees d’oportunitats a explorar per assegurar la competitivitat futura de l’empresa.
  • Cupons a la propietat industrial i intel·lectual: Fins a 3.000€ per a la contractació d’un servei d’assessorament i orientació a proveïdors acreditats per ACCIÓ que permeti a les empreses disposar de registres de propietat industrial i intel·lectual i de disposar d’estudis que permetin explotar-los o obtenir-nos a mig termini.
  • Cupons tecnologies digitals avançades: Fins a 20.000 € per testar, experimentar i validar l’ús i aplicació de tecnologies digitals avançades mitjançant l’ús d’infraestructures del Digital Innovation Hub de Catalunya, per aplicar-les posteriorment al projecte empresarial.
  • Cupons Green: Fins a 8.000€ per incorporar tecnologies verdes, fer una diagnosi ambiental, definir l’estratègia de sostenibilitat, el full de ruta tecnològic per assolir neutralitat climàtica, un model més circular o establir un pla d’acció per a la mitigació o l’adaptació al canvi climàtic.
  • Cupons per Programes Europeus R+D+I: Fins a 12.000 euros per obtenir assessorament especialitzat per preparar propostes a programes europeus col·laboratius de recerca, desenvolupament i innovació.
  • Cupons iniciació a l’exportació: Fins a 8.000 euros per dissenyar un pla de promoció internacional o subcontractar un export manager que engegui el procés d’internacionalització de l’empresa.
  • Cupons International e-Trade: Fins a 6.000 euros per analitzar la presència digital, establir una estratègia digital internacional i dissenyar un pla d’accions als canals digitals.
Benvinguda

Joan Romero, director executiu

Cupons d’estratègia per empreses industrials

Enric Bayó, mànager de Model de Negoci d’ACCIÓ