• Agenda

Presentació de la convocatòria 2024 Nuclis d’R+D empresarial

29 April 2024 | 09:00 hores | Format híbrid: Podrà seguir-se presencialment a ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129) o virtualment.

En aquesta sessió podràs conèixer la nova convocatòria d’ajuts Nuclis d’R+D empresarial 2024.

Es presentaran les característiques d’aquests ajuts per a la realització d’activitats de recerca industrial i desenvolupament experimental, que podran portar a terme les empreses de forma individual o en cooperació amb un soci desenvolupador acreditat TECNIO o amb un soci internacional.

Els projectes d’R+D objecte d’aquesta convocatòria han de ser liderats per una empresa catalana i tenir com a objecte el progrés de la tecnologia. Es considerarà que hi ha progrés tecnològic quan l’objectiu del projecte estableixi un avenç de com a mínim un punt respecte als Technology Readiness Levels (TRL) compresos entre el TRL 3 i TRL7.

Les empreses beneficiàries obtindran una intensitat d’ajut d’entre el 25% i el 70% del pressupost del projecte.

En cas d’un projecte en cooperació internacional, aquest soci internacional haurà de tenir establiment operatiu en un dels territoris elegibles en la convocatòria: Alemanya, Dinamarca, Països Baixos, Regne Unit, França, Itàlia, Bèlgica, Israel, Brasil, Índia, Singapur, Japó, Corea del Sud, Austràlia, províncies d’Alberta i Quebec (Canadà), Estats de Califòrnia, Nova York, Massachusetts (Estats Units) i les municipalitats amb categoria provincial de Pequín i Shanghai, i la regió administrativa especial de Hong Kong (Xina).

Vols parlar del teu projecte amb un expert? Sol·licita una reunió personalitzada:

Si tens una idea de projecte d’R+D+i o necessites assessorament en l’estructuració del teu projecte, pots sol·licitar una reunió personalitzada amb els tècnics d’ACCIÓ a través del formulari que trobaràs a la nostra pàgina d’Assessorament en tecnologia i projectes d’R+D. Durant la sessió de presentació també es compartirà l’accés al formulari.

Les reunions es mantindran amb posterioritat a la sessió i una vegada s’hagi emplenat el formulari de proposta de projecte. Els gestors d’ACCIÓ es posaran en contacte amb tu per confirmar el dia i l’hora de la reunió.

No t’ho perdis!

Donar a conèixer i presentar el nou programa d’ajuts a fons perdut per finançar nous productes o serveis tecnològics d’alt risc. Possibilitat de presentar propostes de projectes tenint en compte les característiques especificades.

Una empresa o agent del sistema R+D.

09.00 h
Benvinguda

Jordi Aguasca, director Innovació i Transformació Tecnològica d’ACCIÓ

09.10 h