• Agenda

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

4 April 2024 | 17:30 hores | Auditori de La Farinera Teixidor - Girona Hub, Carrer de Santa Eugènia 42, 17005, Girona.

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i Girona Hub organitzen la jornada “Girona, talent i oportunitats de futur”, que es celebrarà el pròxim dijous 4 d’abril a Girona (de 17.30 h a 20.30 h, Auditori de La Farinera Teixidor. GironaHub, C/ de Santa Eugènia, 42). La trobada presentarà diferents casos locals d’èxit d’empreses de base científica que mostren com el talent i el coneixement científic és actualment una de les principals bases i catalitzadors de la competitivitat territorial de l’àrea de Girona. L’acte, destinat a l’empresariat i amb representació de les entitats del sector, inclourà la conferència “Què vol dir ser el millor país del món?”, impartida per l’economista Jaume Ventura, director del Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI) i Premi Nacional de Recerca 2022.

La part central de l’acte estarà integrada per l’exposició i debat de 4 casos d’èxit en talent científic gironí, a càrrec de Joseta Roca, ajudant de Direcció d’IQUA Robotics; Jaume Sanabras, president de la Fundació Girona Est i president/fundador de Marlex; Abel Paulet, vicepresident del Patronat de la Politècnica de la Universitat de Girona i conseller de 3A Pack; i Marc Portella, responsable d’Estratègia de l’Àmbit societat/educació de l’FCRI. La periodista Georgina Ferri, Business Managing Director del diari ARA, moderarà aquest bloc.

La benvinguda anirà a càrrec de Joaquim Nadal, conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya i president de l’FCRI, Lluc Salellas, alcalde de Girona, i Joaquim Boixareu, vicepresident de l’FCRI. Jordi Mas, director general de l’FCRI, realitzarà una presentació sobre aquesta entitat, fundació privada nascuda el 1986, divulga la recerca i la innovació entre la societat per fomentar la cultura científica, les vocacions cientificotècniques, la relació publicoprivada i l’emprenedoria en aquest àmbit.

Amb la participació del vicepresident del Patronat EPS.

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA