XXIV edició del Fòrum Industrial

Publicat el 24/02/2023

Ens plau convidar-vos a la XXIV Edició del Fòrum Industrial, que es celebrarà el dimecres 26 d’abril de 2023 en format presencial.

Us podeu inscriure al Fòrum Industrial 2023 a través d’aquest formulari electrònic: Inscripció al Fòrum Industrial XXIV

Com bé sabeu, el Fòrum Industrial és una fira d’ocupació on estudiants universitaris i empreses coincideixen en un mateix espai per establir relacions laborals i professionals. Durant la jornada les empreses disposen d’un estand modular on exhibir-se i acollir els visitants. Paral·lelament, s’organitzen xerrades, conferències, entrevistes i altres activitats. El Fòrum Industrial vol mantenir l’esperit que ha caracteritzat a aquest esdeveniment durant les darreres vint edicions presencials, una magnífica oportunitat per als estudiants d’entrar en contacte amb el món empresarial i trobar respostes a les seves inquietuds professionals.

Enguany, en la mateixa jornada del Fòrum Industrial s’ofereix la possibilitat a les empreses membres del Patronat de participar en les JOL (Jornades d’Orientació Laboral) organitzades pel Patronat Politècnica i l’oportunitat de participar com a patrocinadores de l’esdeveniment.

En aquesta edició hi haurà també la possibilitat de Job Speed Dating. Però sense un horari fix,  les mateixes empreses es podran programar les entrevistes amb els/les estudiants que els interessin al llarg de tota la jornada. L’organització del Fòrum recomana que hi hagi dues persones a l’estand, per poder atendre les visites a l’estand i poder fer les entrevistes simultàniament.

Recordeu també que les entitats participants tenen l’oportunitat de publicar ofertes laborals i/o de pràctiques.

Des de l’organització del Fòrum Industrial us contactaran i us mantindran informats/es per participar en les JOL, fer una conferència/taller o participar en la revista virtual del Fòrum al seu web.

Per a qualsevol pregunta o aclariment, us podeu adreçar directament a l’organització del Fòrum Industrial a través del correu: empresesforum@gmail.com

Us esperem el 26/4/2023 a la XXIV edició del Fòrum Industrial de l’EPS.

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG

Premi a l’Emprenedoria Patronat Politècnica Consell Social