Un curs despertant vocacions tecnològiques

Publicat el 10/12/2019

El Patronat Politècnica, juntament amb l’Escola Politècnica Superior, s’han fixat, per als propers anys, treballar i impulsar accions per fomentar i despertar les vocacions tecnològiques i alhora atraure el màxim talent possible cap a la Universitat de Girona.
El projecte d’atracció de talent ja porta un curs sencer funcionant i tenim la sort d’anunciar-vos que ha sigut un gran èxit. A través de totes les accions que s’han dut a terme hem aconseguit que el nombre de matriculats i matriculades augmenti 125 estudiants del curs passat al vigent. També s’ha vist incrementat el percentatge de dones matriculades.

Tot això no hagués sigut possible sense la feina que fa el professorat de secundària que ens ha donat el seu suport i que ha confiat amb nosaltres. Volem mostrar-vos el nostre agraïment des de la Politècnica i el Patronat.

• Jornada TAECON a la Politècnica

• 1era Fira Blockchain a Girona del CBC

• Premis Patronat Politècnica, 26ena edició.

• Primera edició de les Jornades Tecnològiques

• Albert Castellanos participa en el Plenari del Patronat Politècnica UdG