Trobada de la Comunitat Científica Emprenedora a Girona

Publicat el 14/11/2022

El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, The Collider (Fundació Mobile World Capital Barcelona), la Universitat de Girona i el Parc Científic i Tecnològic de la UdG, et conviden a una nova Trobada de la Comunitat Científica Emprenedora a Girona, un espai de connexió de persones i organitzacions que treballem al voltant de la ciència, la tecnologia i el mercat al territori.

Per a la jornada d’enguany, es durà a terme addicionalment les presentacions finals dels projectes participants al programa OnCampus (The Collider  – Fundació Mobile World Capital Barcelona), un programa de capacitació emprenedora científica, basat en la metodologia Lean LaunchPad. Els projectes participants presentaran l’evolució dels seus projectes després de 7 setmanes de treball. La Universitat de Girona, per mitjà de l’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT), actua com a coordinadora del programa “ON CAMPUS” a la demarcació de Girona. En aquesta ocasió, el director tècnic del Patronat Politècnica, el Sr. Gerard Lechuga, participarà a la taula rodona.

PROGRAMA:

• 10:00 – Rebuda de participants
  • 10:30 – Benvinguda institucional per part del Parc Científic i la Universitat de Girona.
  • 10:45 – Presentació de “The Collider” i de la Comunitat Científica Emprenedora de Catalunya: oportunitat de transferència tecnològica i de generació d’un ecosistema deep tech per a la competitivitat de les empreses.
  • 11:00 – Taula rodona: com impulsar l’emprenedoria científica i la transferència tecnològica a Girona?
  • 11:30 – Presentació de projectes 3a edició OnCampus CAT DemoDay
  • 13:00 – Networking

Inscripcions: https://thecollider.tech/comunitat-cientifica-emprenedora-a-girona/

• Llança el teu repte i participa en els Premis Patronat. Talent al vostre servei!

• Encén Montilivi: La cultura de la llum

• Participa a l’Observatori Patronat Politècnica