TENS PROJECTES TECNOLÒGICS O D’INNOVACIÓ?

Publicat el 29/04/2019

Benvolguts/des,

Us recordem que gràcies al Patronat podeu donar resposta als vostres reptes tecnològics o d’innovació dins l’empresa amb el suport dels grups de recerca de la Universitat de Girona. A vegades si el projecte no té molta dimensió, una col·laboració petita amb un grup de recerca amb el suport d’un alumne en pràctiques pot esser suficient.

Exemples que hem impulsat des del Patronat en el darrer any.

– Nous materials i caracterització dels mateixos

– Visió artificial i enginyeria inversa per control de qualitat.

– Gamificació i plataformes de continguts. Jocs formatius, plataformes gestores de contingut. Digitalització de processos.

-Lean Manufacturing, optimització gestió magatzems.

– Blockchain i tecnologies afins per sistemes de votació, valoració, pagament amb monedes virtuals o similars.

– Impressió 3D, formació i realització de proves conceptuals

– Materials biodegradables i disseny de producte

-Serveis tècnics de laboratoris i assajos d’alt nivell

En aquesta època de l’any, sobren tot de convocatòries que faciliten la relació entre l’empresa i la universitat. Programes com els doctorats industrials, els cupons tecnològics entre d’altres.

Restem a la vostra disposició per configurar qualsevol tipus de projecte! Contacta’ns a direccio.patronat@eps.udg.edu

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica