Subvencions a projectes d’R+D i nous projectes empresarials del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d’Innovació 2021-2023

Publicat el 16/05/2022

El Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), organisme adscrit al Ministeri de Ciència i Innovació, ha aprovat les bases que regulen la concessió d’ajuts, en règim de concurrència competitiva, per a la realització de projectes de recerca, desenvolupament i innovació (R+D+i), i projectes de desenvolupament empresarial. Les actuacions finançades s’emmarquen en el Programa Estatal per a Catalitzar la Innovació i el Lideratge Empresarial i en l’Acció Estratègica de Món Digital, Indústria, Espai i Defensa, del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d’Innovació (2021-2023).

Aquests ajuts s’emmarquen en les inversions 3, 5 i 9 del Component 17 «Reforma institucional i enfortiment de les capacitats del Sistema Nacional de Ciència, Tecnologia i Innovació» i en la inversió 1 del Component 25 «Spain Audiovisual Hub» del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Adreçat a:

– Empreses, independentment de la forma jurídica i del finançament.

– Organismes públics de recerca.

– Universitats públiques i els seus instituts universitaris.

– Instituts d’investigació sanitària.

– Centres Tecnològics d’àmbit estatal i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica d’àmbit estatal.

– Agrupacions de persones jurídiques.

Actuacions subvencionables:

Projectes de recerca, desenvolupament i innovació (R+D+i), i projectes de desenvolupament empresarial que es contemplin en un dels següents programes:

Programa Missions de Ciència i Innovació: projectes d’R+D, en cooperació, que proposin solucions a desafiaments transversals i estratègics de la societat espanyola, millorin la base de coneixement i tecnologia en què es recolzen les empreses espanyoles per a competir i que estimulin la cooperació públic-privada.

Projectes Neotec: projectes empresarials de petites empreses innovadores que requereixin l’ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l’activitat investigadora i en els que l’estratègia de negoci es basi en el desenvolupament de tecnologia.

Programa Tecnològic Aeronàutic: projectes d’R+D en cooperació, de l’àmbit aeroespacial i centrats en les emissions baixes i nul·les.

Programa Projectes d’R+D de tecnologies audiovisuals i dels videojocs: projectes d’R+D per al desenvolupament de noves tecnologies d’aplicació als àmbits de la producció audiovisual i del sector dels videojocs.

Consulta’n tots els detalls a la pàgina de la convocatòria.

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica

Acord amb el Diari de Girona per mostrar i recopilar casos d’èxit de transferència de tecnologia i coneixement