• Actualitat

S’obre la convocatòria als Premis Compromís i Participació

Publicat el 13/03/2023

Des del Patronat creiem que la participació en activitats al voltant del compromís social, la cooperació o l’associacionisme aporten un gran valor als estudiants de la Politècnica. Per això, volem reconèixer aquells estudiants que tinguin vocació de formar part d’accions entorn el voluntariat, el compromís social i la pertinença a associacions universitàries. Tot plegat, sense perdre mai de vista que estem parlant d’estudiants que, alhora, hauran de fer front a la seva progressió acadèmica amb les millors garanties possibles.

En l’edició del 2023, la Fundació Girona Est abandera la iniciativa oferint 3 premis al Premis Fundació Girona Est – Patronat Politècnica – Premis al Compromís i a la Participació. La dotació prevista per a cadascun dels Premis serà de 1.000 euros bruts que es destinaran al pagament de la matrícula del curs 2022-23 dels estudiants guardonats. Els programes oberts de voluntariat a la UdG es poden consultar a voluntariat UdG i les activitats de la Fundació Girona Est a https://gironaest.cat/.

Requisits (consultar les bases per a informació detallada):
– Tens temps per presentar la sol·licitud per participar fins al 27/10/2023
– Les activitats de participació i voluntariat han d’estar compreses entre el setembre de 2021 i l’octubre de 2023
– Cal haver matriculat un mínim de 30 crèdits durant el curs 2022-23 o el curs 2023-24.

Activitats i programes amb valoració especial per part del jurat:
– Programes de reforç escolar com el SIE, FES+, CRAE
– Suport a la Fundació Girona Est (Pla de Comunicació Girona Est 2.0 i  Servei d’intervenció Educativa Font de la Pólvora)

Bases dels Premis Fundació Girona Est – Patronat Politècnica (Compromís i Participació) 2023

Formulari de candidatura als Premis PCP 2023

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França

La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d’Europa i obre nova filial a França

• Girona crea més d’un terç de l’ocupació industrial a Catalunya