Sessió informativa: 3a Edició del programa “Deep Tech Initiator”

Publicat el 11/04/2022

L’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l’Escola de Doctorat, de la Universitat de Girona han posat en marxa la tercera edició del programa “Deep Tech Initiator”, que té l’objectiu d’inspirar estudiants de doctorat o persones que hagin finalitzat la seva tesi darrerament i fomentar l’emprenedoria científica.

El concepte “Deep Tech” fa referència a aquella tecnologia que pot tenir un gran impacte en la vida de les persones. Aquest programa, doncs, està pensat per la recerca en camps com la biotecnologia, la biomedicina, la intel·ligència artificial, la robòtica, els nous materials, la fotònica, l’electrònica o la imatge mèdica.

L’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l’Escola de Doctorat, de la Universitat de Girona, us conviden a la Sessió Informativa de la 3a Edició del programa “Deep Tech Initator” de suport de l’emprenedoria científica a la Sala d’actes de l’Escola Politècnica Superior, el dilluns 25 d’abril a les 12:30 h.

Per assistir a la sessió, envieu un correu a valoritzacio@udg.edu

• Llança el teu repte i participa en els Premis Patronat. Talent al vostre servei!

• Encén Montilivi: La cultura de la llum

• Participa a l’Observatori Patronat Politècnica