Sessió exploratòria: reptes en l’àmbit agroalimentari a la demarcació de Girona

Publicat el 28/06/2022

Els sistemes alimentaris sostenibles són fonamentals per garantir que les generacions actuals i futures gaudeixin d’una alimentació saludable i segura. Per aconseguir una agricultura i una alimentació més sostenibles, cal desenvolupar noves solucions innovadores pels reptes del sistema i implicar un gran nombre d’actors per impulsar aquesta innovació.

El Campus Alimentació i Gastronomia de la UdG, amb el suport del Col·laboratori CatNord i el Patronat Politècnica UdG, et convidem a la Sessió exploratòria: reptes en l’àmbit agroalimentari a la demarcació de Girona, que es durà a terme el divendres 8 de juliol de 9:30 a 12:30 h a l’Auditori Edifici Giroemprèn, C/Pic de Peguera 11, Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

En aquesta sessió, recerca, empresa, administració i ciutadania s’uniran en una actuació col·laborativa per plantejar accions i projectes que responguin a aquestes necessitats globals. Partint dels principals nínxols del sector que han estat identificats pels agents participants, en aquest espai de diàleg estimularem les interralacions per acotar i abordar solucions operatives i recolzades en la recerca i la transferència de coneixements i tecnologies.

Si penses que compartir coneixement és una de les millors maneres d’innovar, no et perdis aquesta sessió. Una trentena de veus rellevants de l’àmbit participaran en una dinàmica facilitadora per generar propostes concretes que facin front al repte de la innovació en l’àmbit agroalimentari.

Si vols participar-hi, pots enviar un correu a direccio.patronat@eps.udg.edu.

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica