Seguretat en les dades i el rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital

Publicat el 05/11/2019

El dijous 14 de novembre, et convidem a la xerrada que es farà a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, en la qual dos ponents d’alt nivell ens parlaran de la Transformació Digital de l’Empresa gràcies a l’empresa GLAM SOFTWARE.

Estàs en un procés de Transformació Digital, l’has de fer o creus que ja l’has fet? Aquest esdeveniment t’interessa perquè hi abordarem com mantenir segures les nostres dades i els rols dels Sistemes integrats.

Els ponents seran:
Ramon Bosch Dalmau – «El rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital»
Enginyer industrial superior.
Professor associat a la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB, en el grau d’empresa i tecnologia.
Assessor empresarial en projectes d’organització i de tecnologia.
Membre de la Comissió TIC de Transformació Digital del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.
Té més de 30 anys d’experiència professional en empreses vinculades a les noves tecnologies com Viewnext, IBM, SAP, JDE, SSA.
Sempre ha estat vinculat a projectes en sectors multinacionals, industrials, de distribució i de serveis.

Daniel Puig i Ricard Ballesta – «Seguretat en les dades»
Membre del Departament Comercial de Punt Informàtic.
Experts amb una llarga trajectòria en diverses empreses del sector informàtic i de les noves tecnologies.

Horari i lloc: Edifici PIV – Campus de Montilivi
17.30 h: Registre i benvinguda.
• Presentació i introducció de les xerrades.
• «Seguretat en les dades», a càrrec de Daniel Puig i Ricard Ballesta
• «El rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital», a càrrec de Ramon Bosch Dalmau.
19.30 h: Pica-pica i networking.
Entrada gratuïta. Places limitades.

Informació i inscripcions: https://www.glamsw.com/ca/transformacio-digital-de-lempresa/

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes