S’amplia el termini de candidatures dels Premis Emprenedoria Patronat – CS UdG

Publicat el 10/10/2024

Estudiants amb idees innovadores i esperit emprenedor, aquesta és la vostra oportunitat! Els Premis d’Emprenedoria del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG estan dissenyats per premiar el talent, la creativitat i les ganes de fer realitat els vostres projectes.

El Patronat Politècnica, juntament amb el Consell Social de la UdG, convoca la 1a edició del “Premi a l’Emprenedoria Patronat Politècnica – Consell Social UdG” (PEPPCS 2024).

Excepcionalment: el termini de presentació de candidatures s’allarga fins al 8/11/2024 a les 19 hores.

Els Treballs Final de Grau (TFG) o Treballs Final de Màster (TFM) en qualsevol dels estudis que s’imparteixen a les facultats i escoles de la Universitat de Girona, exceptuant els estudis de l’Escola Politècnica Superior, del curs acadèmic 2023/24 que estiguin relacionats amb l’emprenedoria en qualsevol dels seus vessants.

No deixis passar aquesta oportunitat! Si tens una idea innovadora que pot transformar el món, inscriu-te als Premis d’Emprenedoria Patronat – CS UdG 2024 i comença a fer realitat els teus somnis.

INSCRIPCIONS

L’estudiantat de la UdG que vulgui presentar el seu Treball Final de Grau (TFG) o Treball Final de Màster (TFM) a aquesta convocatòria, l’haurà d’enviar fins al dia 8 de novembre de 2024 a les 19:00 h, la següent documentació:

• Sol·licitud d’inscripció omplerta a través del formulari electrònic que es facilitarà a la web del Patronat Politècnica.
  • Document digital del TFG o TFM. Format: 1 únic document PDF compartit al núvol. Veure instruccions/requisits al final (*).
  • Un extracte (A) del TFG o TFM, en DIN A-4, de 3 a 10 fulls, en català o castellà. Format: document PDF enviat a través del formulari electrònic de sol·licitud.
  • Un extracte (B) del TFG o TFM, en format normalitzat d’entre 30 i 45 línies, en català. Format: document Word omplert i enviat a través del formulari electrònic de sol·licitud. La plantilla per elaborar aquest document estarà disponible a la web
  • Fotografia color mida carnet en format JPG enviada a través del formulari electrònic de sol·licitud.
  • Vídeo de presentació del TFG/TFM. L’objectiu d’aquest vídeo és poder fer una millor explicació del TFG/TFM al jurat. L’elaboració del vídeo és obligatòria per optar al premi d’aquesta convocatòria. Veure instruccions/requisits al final (**).
  • Pòster de presentació/resum del TFG/TFM. L’elaboració del pòster és obligatòria per optar al premi d’aquesta convocatòria. Veure instruccions/requisits al final (***).

Les plantilles i/o models per elaborar aquests documents estaran disponibles a l’apartat dels Premis Patronat a la pàgina web del Patronat Politècnica. Aquesta documentació s’haurà de registrar a través del formulari electrònic que facilitarà el Patronat Politècnica a través de la seva web a l’apartat dels Premis Patronat (https://patronateps.udg.edu/premis/premis-patronat/).

Consulta les bases en aquest enllaç.

2a Edició ObservaTIG

Judith Viader guanyadora nacional del CaixaBank Premi Empresària 2024

El Consell Social de la UdG premia quatre projectes d’estudiants de cicles

Beques TAVIL