Presentació del node d’innovació en packaging i materials sostenibles a la Consellera Chacón.

Publicat el 13/07/2020

El passat divendres 10 de juliol, el Patronat i el Campus d’Innovació i Tecnologia UdG juntament amb Euram Garrotxa, vam realitzar la presentació del node d’innovació en packaging i materials sostenibles a la Consellera Chacón.  Ho vam fer de la mà d’en Marc Delgado, investigador del grup LEPAMAP i d’en Gerard Lechuga, el nostre director tècnic.

El node representa una oportunitat única pel territori de la Garrotxa i per els grups de Recerca de l’Escola per anar de la mà i convertir la comarca en un referent en temes de packaging i materials sostenibles. Un projecte que suma les capacitats de les empreses del territori, les institucions i la Universitat de Girona.

Gràcies a l’aportació del Departament, el projecte iniciarà en breu el seu recorregut i esperem que a part de Lepamap si puguin sumar més grups de recerca. D’altre banda, com un dels socis del projecte és el Patronat i el Campus d’Innovació i Tecnologia, aquelles empreses del Patronat que hi tinguin interès o vulguin col·laborar-hi, en una segona fase, estarem encantats d’atendre-les i buscar totes les sinergies possibles.

El Patronat de la Politècnica celebra 50 anys amb un plenari dinàmic i amb una visió optimista de futur

• 2a edició Premi Transició Energètica de Girona

2a edició | Premi Transició Energètica de Girona

Comexi i la UdG creen un sistema amb IA per optimitzar la impressió flexogràfica