Presentació del Col·laboratori Catalunya CatNord

Publicat el 15/03/2022

El 17 de març a les 12 h tindrà lloc la presentació del Col·laboratori CatNord, a l’Auditori Manel Xifra Boada (Edifici Narcís Monturiol) del Parc Científic i Tecnològic de la Udg, una iniciativa emmarcada en el Col·laboratori Catalunya, impulsat pel Departament de la Vicepresidència i Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT per fomentar una societat més digital, justa i inclusiva.

L’acte comptarà amb la participació d’agents i entitats de referència de la demarcació de Girona, que presentaran accions i projectes que actualment desenvolupen en el marc del Col·laboratori CatNord. El Patronat Politècnica en forma part des de l’inici.

Aquest acte s’ofereix en format híbrid, combinant l’opció presencial i el seguiment virtual i en directe. Per poder assistir-hi, inscriu-te aquí.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica