Premis Talent Fundació Caixa Enginyers – Edició 2024

Publicat el 15/10/2024

Avui és un dia especial per l’Escola i també pel Patronat Politècnica, un dia que ens agrada molt perquè està vinculat a reconèixer i premiar l’esforç dels nostres estudiants, d’aquells que comencen la seva aventura universitària amb la màxima il·lusió i motivació. El Patronat actualment està format per més de 160 empreses i institucions, i tenim dues grans línies de treball. Atracció de talent i transferència de tecnologia. Avui som aquí pel primer eix, i demà tenim una jornada al Parc just per l’altre.

Per nosaltres és un orgull poder atorgar aquests Premis Talent, des d’aquest any gràcies a la Fundació Caixa d’Enginyers, als quals els agraïm molt aquesta aposta pel territori i per la vinculació amb el Patronat i l’Escola. Uns premis que arriben a la 8a edició, i que esperem que tinguin un llarg recorregut, ja que aquesta atracció del millor talent possible, és molt ben valorada per les empreses i institucions del territori, que us podem dir, que us estan esperant al final del trajecte per oferir-vos un gran futur professional.

Dins els Premis Talent Fundació Caixa Enginyers – Patronat Politècnica volem reconèixer i premiar les futures i els futurs estudiants de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona amb millor currículum acadèmic per tal de contribuir a la retenció i atracció del talent al territori com hem dit abans, i per això:

S’ofereixen un total de 10 Premis Talent amb una dotació de 1.000 euros cadascun, que es classifiquen en 4 tipus diferents de Premis i que s’adrecen a 7 grups diferents d’estudiants de nova entrada.

L’acte va ser conduït pel Sr. Xevi Cufí, sotsdirector acadèmic de l’EPS.

Amb la presència de:
Sra. Cristina Sánchez, Secretaria General UdG en representació del Rector
Sra. Assumpció Puig, representant del Consell Social
Sra. M. Àngels Pèlach, directora de la Politècnica
Sr. Abel Paulet, vicepresident del Patronat
Sr. Eduard Barcons Comellas, director Banca Institucional de Catalunya i Balears, Caixa d’enginyers i Fundació Caixa d’Enginyers.

Enhorabona a tots els premiats!

• JÚLIA ARUMÍ COLELL – Grau en Innovació i Seguretat Alimentària (Centre de procedència: Arrels II Solsona)
  • ONA SUY SAURINA – Grau en Estudis d’Arquitectura (Centre de procedència: Institut de Vilablareix)
  • SIRA FONT I GINJAUME – Grau en Enginyeria Biomèdica (Centre de procedència: Institut de Celrà)
  • MARTÍ SAEZ ALONSO – Grau en Enginyeria Química (Centre de procedència: Institut Alexandre Deulofeu)