Premis Innovació Docent STEM 2020

Publicat el 31/03/2020

S’ha obert la convocatòria 2020 dels Premis Innovació Docent STEM del Patronat Politècnica.

Un reconeixement a l’esforç, implicació i creativitat per al professorat de secundària. Dirigit per a tot aquell professor o professora implicat que ha innovat en la seva tasca docent en l’àmbit de les assignatures STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques). Exclusiu per aquells professors que treballin en un centre col·laborador. Volem premiar i donar a conèixer aquelles metodologies docents diferents, innovadores que desperten vocacions tecnològiques.

Si encara no formeu part de la xarxa de centres col·laboradors, ara és el moment!

A part dels premis hi ha molts més avantatges per als centres col·laboradors. Us animem a fer-hi una ullada ja que tot són beneficis pels vostres alumnes i prestigi pel vostre centre. Si voleu més informació sobre la xarxa de centres col·laboradors, feu clic aquí.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica