Plenari anual del Patronat Politècnica

Publicat el 19/05/2022

Benvolguts i benvolgudes membres, col·laboradors i col·laboradores del Patronat Politècnica,

La presidenta del Patronat Politècnica, es complau a convocar-vos a la reunió del plenari del Patronat Politècnica i, també, a convidar-vos especialment a una reunió privada posterior dels patrons amb el Sr. Xavier Aldeguer, director general de Transferència del Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Els actes tindran lloc a l’Hotel Camiral al PGA Catalunya Resort, el dimarts 14 de juny de 2022, a les 16:30 hores.

Els actes previstos són els següents:

16:30 – 18:00: Plenari del Patronat

18:00 – 19:30: Reunió privada dels patrons amb el Sr. Xavier Aldeguer, director general de Transferència del Coneixement de la Generalitat de Catalunya

19:30 – 20:15Networking al voltant de la transferència tecnològica

A partir de les 20:15:Sopar/refrigeri a la zona exterior de l’hotel

Us preguem que, en cas que no ho hagueu fet ja abans, ens confirmeu assistència al plenari del Patronat i a la reunió privada amb el Sr. Xavier Aldeguer, director general de Transferència del Coneixement de la Generalitat de Catalunya, a través de patronat@eps.udg.edu.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG