Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya

El Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya (COEAC) és una corporació de dret públic regida per la Llei 7/2006 de l’exercici de professions titulades i de col·legis professionals, que té com a finalitat l’ordenació, representació i defensa de la professió i dels interessos professionals dels enginyers agrònoms.
L’àmbit d’actuació del COEAC és tot el territori català i s’organitza en 4 demarcacions: Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona a través d’una seu central a Barcelona i una delegació a Lleida.
El col·lectiu d’enginyers agrònoms de Catalunya, està constituït per persones formades en l’àmbit de l’enginyeria agronòmica, que desenvolupen la seva activitat en diferents àrees: l’enginyeria, la consultoria, l’empresa agroalimentària, el medi ambient, la formació universitària i no universitària, l’administració pública, les cooperatives agràries, etc. Es tracta d’un col·lectiu ampli, multidisciplinari i molt professional.