Participa a l’Observatori Patronat Politècnica

Publicat el 14/11/2022

ObservaTIG: Tecnologia i Innovació Girona, té com a objectiu analitzar la pràctica i les percepcions de les empreses en matèria d’innovació, tecnologia i col·laboració universitat-empresa. Els resultats permetran detectar noves possibilitats d’acostar la universitat al teixit empresarial i al territori, mitjançant projectes de col·laboració relatius a la tecnologia i la innovació.

Aquest és un recordatori conforme l’estudi ObservaTIG s’està elaborant i comptem amb la vostra participació. Ja han contestat 172 empreses de les quals el 30% són empreses del Patronat. El termini màxim per participar és el 25 de novembre!

Podeu accedir a l’enquesta a través del següent enllaç: https://survey.alchemer.eu/s3/90490140/observatig.

Us mantindrem informats del dia de la presentació. De moment us avancem que serà a principis del mes de febrer del 2023.

Moltes gràcies per participar-hi!

• Llança el teu repte i participa en els Premis Patronat. Talent al vostre servei!

• Encén Montilivi: La cultura de la llum

• Trobada de la Comunitat Científica Emprenedora a Girona