Observatori Tecnologia i Innovació Girona- Patronat Politècnica

Publicat el 14/11/2022

ObservaTIG: Tecnologia i Innovació Girona, té com a objectiu analitzar la pràctica i les percepcions de les empreses en matèria d’innovació, tecnologia i col·laboració universitat-empresa. Els resultats permetran detectar noves possibilitats d’acostar la universitat al teixit empresarial i al territori, mitjançant projectes de col·laboració relatius a la tecnologia i la innovació.

Ja s’han finalitzat totes les etapes de l’informe i actualment s’està elaborant l’informe i les principals conclusions. Esperem tenir els resultat a mitjans de gener. Més de 170 empreses afines a l’Escola Politècnica UdG de les quals més de 50 són patrones, han participat!

Us mantindrem informats del dia de la presentació. De moment us avancem que serà a principis del mes de febrer del 2023.

Moltes gràcies per participar-hi!

Convocatòria cupons Patronat

Cdmon al Patronat Politècnica