Obertura dels ajuts d’ACCIO, Nuclis i Cupons

Publicat el 09/06/2022

En breu, s’obriran les principals convocatòries d’ACCIO, en especial la dels NUCLIS R+D i els cupons. Els cupons serà el 13 de juny, i els nuclis potser abans. Les convocatòries restaran obertes fins a finals de juliol.

A continuació, us fem un petit resum dels nuclis, per tal que si teniu projectes interns de tecnologia i innovació els pugueu valorar amb temps. Recordar-vos que és un ajut a fons perdut i que permet també col·laborar amb grups TECNIO UDG 100% finançats.

Hi haurà 3 categories de Nuclis.

• R+D Genèrica
  • Economia Circular
  • Canvi climàtic

Respecte la R+D Genèrica

Projecte a partir d’un pressupost de 120.000€ subvencionables fins a 250.000€. Des del 25% al 70% a fons perdut en funció de si és més Recerca que Desenvolupament i de la mida de l’empresa.

Projecte que pot durar fins a 3 anys per empreses amb seu a Catalunya i més de 2 anys de vida.

Es pot demanar una bestreta del 20%.

Es pot contractar altres empreses pel projecte fins al 50% del pressupost.

Es pot comptar amb un grup de recerca TECNIO 100% finançat fins a 100.000€ de màxim.

Les especialitats dels grups TECNIO UdG són: Visió artificial i robòtica, blockchain, economia circular, enginyeria paperera i del plàstic, caracterització de materials, gamificació i  realitat augmentada, tractament, tecnologies i processos derivats de l’aigua, tractament de dades (algoritmes de predicció, prevenció, simulació).

Pel que fa als cupons, encara no se’n saben tots els detalls, però solen ser projectes més reduïts, d’estudi o primeres aproximacions a la tecnologia, que solen rondar entre els 7500€ i els 15000€ amb un ajut a fons perdut del 50-80%.

No dubteu en posar-vos en contacte per si teniu algun projecte en ment que creieu que pugui encaixar! Us ajudarem a trobar el partner UdG adequat i parlarem amb ACCIO perquè coneguin el projecte i el puguin valorar de la millor manera possible.

Podeu obtenir més informació aquí.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG