Obertes les inscripcions de la 28ª edició dels Premis Patronat Politècnica

Publicat el 18/10/2022

Has sigut titulat/da de l’Escola Politècnica Superior durant el curs 2021-2022?

El Patronat Politècnica et convida a presentar el teu Treball Final de Grau (TFG) o Treball final de Màster (TFM) a la 28ª edició dels Premis Patronat Politècnica. Projectes Final de Carrera.

Els premis que s’ofereixen son els següents:

Pel que fa al procediment i la documentació, a l’apartat Premis Patronat de la nostra web hi podràstrobar tota la informació: les bases de participació, el format i les plantilles pels documents.

T’animem a presentar el teu projecte. Esperem la teva participació!

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica