Nova convocatoria d’ajuts Nuclis d’R+D Green: t’ajudem a impulsar el teu projecte

Publicat el 18/07/2023

No deixis escapar aquesta nova oportunitat i anima’t a presentar el teu projecte d’R+D!

Els Nuclis d’R+D Green són ajuts a fons perdut de fins a 250.000 euros per desenvolupar projectes d’R+D destinats a solucionar i millorar els efectes del canvi climàtic, impulsar la gestió optimitzada de residus i/o realitzar nous projectes relacionats amb l’àmbit dels residus.

Nuclis d’R+D Green en economia circular, àmbit dels residus

Els Projectes d’R+D objecte d’aquesta línia han de tenir com a objectiu principal generar productes, processos o serveis que estiguin relacionats amb la prevenció, la reducció i la gestió correcte dels residus i que comportin nous processos o la millora tecnològica dels ja existents.

Nuclis d’R+D Green en canvi climàtic

Els projectes d’R+D objecte d’aquesta línia tenen com objectiu principal generar productes, processos o serveis que estiguin alineats amb la reducció d’emissions de gasos amb efecte hivernacle (com el desenvolupament de materials sostenibles, les energies renovables, la mobilitat sostenible) i l’adaptació als impactes del canvi climàtic i la reducció de la vulnerabilitat dels sistemes naturals i socioeconòmics (com l’eficiència en l’ús de l’aigua, el sòl, l’energia, la millora en la biodiversitat o la contribució a la resiliència del territori).

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica