Meritxell Bautista i Fibracat TV al Patronat Politècnica

Publicat el 18/01/2022

Donem la benvinguda a Meritxell Bautista i Fibracat TV. Bautista coordinarà el grup de treball de comunicació per impulsar el Patronat i la seva tasca de promoció de les activitats acadèmiques, de la recerca i la tecnologia, de formació contínua i d’extensió universitària de l’EPS i el seu objectiu d’incrementar la competitivitat empresarial gràcies a una bona relació entre la universitat i l’empresa.

També s’incorpora com a patró Fibracat TV, el canal de TDT impulsat per Fibracat que centra la seva programació en dona i tecnologia i difon referents femenins en àmbits com les TIC, la ciència, l’enginyeria, l’empresa, etc.

Per a més informació, visita el seu web: www.fibracattv.cat

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica