Màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA) – 39ª edició

Publicat el 12/09/2023

La inversió en formació en un MBA és una de les decisions més importants en la trajectòria de molts professionals. És a la vegada un important esforç al llarg d’un any en temps i dedicació. A l’UdGMBA trobaràs qualitat docent, un entorn motivador, proximitat i compatibilitat laboral. 39 edicions i  700 exalumnes ens avalen!

SESSIÓ INFORMATIVA

14/09 a les 18 h al Parc Científic i Tecnològic de la UdG
Dates de realització:
Del 17 d’octubre de 2023 al 25 d’octubre de 2024
(última sessió presencial: 24 de setembre de 2024)
Horari: Classes 2 o 3 dies a la setmana: dimarts i dijous o dimarts, divendres i dissabte (consulta el calendari).

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica