Lliurament dels Premis Patronat Politècnica. Projectes final de carrera.

Publicat el 28/06/2022

Benvolguts i benvolgudes,

La presidenta del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG i la directora de l’Escola Politècnica Superior de la UdG, es complauen a convidar-vos a l’acte de lliurament dels Premis Patronat Politècnica. Projectes Final de Carrera (27ª edició).

L’acte tindrà lloc el proper dimecres 13 de juliol de 2022 a les 18:00 h, a l’Auditori – Palau de Congressos de Girona – Sala Cambra. Durant l’acte, la Sra. Núria Salán, professora de la UPC i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia, presentarà la conferència “Canviem-ho tot, que el món s’acaba!”

La programació de l’acte serà la següent:

• 18:00 h. Inici de l’acte i benvinguda de la Presidenta del Patronat.
  • 18:15 h. Conferència de la Sra. Núria Salán.
  • 19:00 h. Entrega de premis.
  • 19:45 h. Refrigeri al hall de l’Auditori de Girona

• Acte entrega de la 27a edició dels Premis Patronat

• Segona edició de les Jornades Tecnològiques

• Obertura Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa