• Actualitat

Llanceu el vostre repte i participeu als Premis Patronat

Publicat el 20/12/2022

Durant aquest curs 2022/23 iniciem la nova etapa dels Premis Patronat.

La 29a. edició dels Premis Patronat Politècnica inclou ja totes les novetats i volem que esdevingui una palanca de creixement, de canvi i d’oportunitats, entre el talent de la Politècnica UdG, els reptes de les empreses i entitats del Patronat Politècnica i els tutors implicats en el projecte. Tot fruit d’un període de reflexió i de treball de co-creació amb tots els agents implicats: institucions, tutors, estudiants i patrons.

Volem que els Premis Patronat ajudin a convertir Girona en un territori TECNO-INDUSTRIAL de referència, on els reptes de les empreses i grups de recerca siguin rebuts, escoltats i tractats gràcies a l’expertesa del professorat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG i el talent de l’estudiantat que hi cursa els seus estudis.

En aquest sentit, ens plau fer-vos arribar l’enllaç a la informació de la 29a. edició dels Premis Patronat Politècnica. Projectes Final de Carrera i a les bases de la convocatòria corresponent:

Recordeu que la 29a edició dels Premis Patronat s’adreça a Treballs Final de Grau (TFG) o Treballs Final de Màster (TFM) desenvolupats durant el curs acadèmic actual 2022/23 per l’estudiantat de qualsevol dels estudis impartits a l’Escola Politècnica Superior de la UdG; i enfocats cap a reptes reals, d’abast considerable, que es considerin estratègics i d’alt valor afegit per a l’empresa. Cal que siguin reptes que suposin, per exemple, una nova categoria de producte o servei, una millora dels processos, la reducció de malbarataments, l’adopció de noves tecnologies o coneixements , una recerca aplicada, entre molts altres. En definitiva, el reptes s’haurien de poder alinear en alguna de les  5 categories definides en les bases de la convocatòria de la 29a. edició dels Premis Patronat.

El procediment a seguir per fer-nos arribar les propostes de reptes és el següent:

• Omplir el següent formulari electrònic: https://zfrmz.eu/fd6sTCqK8yn3Z7X2b9IR
  • En la descripció de la proposta de repte, convé detallar els objectius, la categoria en la qual s’alinea el repte, l’abast, la metodologia, si té o no consideracions internacionals, etc. Com més detallada sigui la informació millor per tal de poder avaluar-ne la seva idoneïtat.

És important que ens envieu la vostra proposta de repte al més aviat possible. El termini finalitza el proper 20/1/2023. En total, s’acceptaran només 15 propostes de reptes en aquesta 29a. edició; i, en aquests moments, ja només hi ha possibilitat d’acceptar 8 propostes addicionals a les ja existents.

Us animem a participar en els Premis Patronat !!

Document informatiu 29a. edició Premis Patronat

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes