Llança el teu repte i participa en els Premis Patronat. Talent al vostre servei!

Publicat el 23/11/2022

Nous Premis Patronat! Nova oportunitat per captar talent i conèixer millor les capacitats de l’escola

Durant el curs 22/23 hem iniciat la nova etapa dels Premis Patronat.  L’edició 29 ja volem que sigui amb totes les novetats, una palanca de creixement, de canvi i d’oportunitats, entre el talent de la Politècnica UdG, els reptes de les empreses i entitats del Patronat i els tutors implicats en el projecte.

Ja disposem de varis reptes empresarials, alguns ja s’estan treballant, però encara tenim espai en aquesta edició per acollir més reptes empresarials. Així que us animem a que ens els feu arribar el més aviat possible. A partir de l’1 de desembre, aquells que estiguin validats, podran ja començar la captació de candidatures per poder iniciar el projecte. Una segona finestra que estarà oberta fins a mitjans febrer.  Una oportunitat perquè el millor talent pugui treballar-hi conjuntament ( investigadors experts en la temàtica + alumne que vulgui fer el TFG/TFM).

El procediment a seguir per publicar els reptes passa per emplenar aquest primer formulari senzill:

Aquests projectes tindran un recolzament especial per part del Patronat i dels propis investigadors, fomentant ja un primer pas cap a la transferència de tecnologia i coneixement entre l’empresa i el grup de recerca, donant una experiència única a l’alumne.

Un/a alumne que tingui un projecte/repte propi, també es podrà optar als Premis Patronat. En aquests casos serà recomanat a alguna empresa del Patronat en funció de la tipologia de projecte si així ho desitja l’alumne.

Aquí podeu veure el document amb els detalls especificats.

Arxiu adjunt: Premis-Patronat-29-edició-v2.pdf

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica