L’eficiència en la gestió de l’Edificació: IPD + BIM + LEAN

Publicat el 05/11/2019

Benvolguts/benvolgudes,

Us convidem a participar en la “II Jornada d’Innovació a la Construcció” que tractarà sobre “L’eficiència en la gestió de l’Edificació: IPD + BIM + LEAN”.

S’adreça a l’estudiantat, professionals, tècnics i empreses dels àmbits de l’Arquitectura, Edificació i Construcció interessants en introduir-se i conèixer les noves tendències del sector.

La jornada es celebrarà el proper dijous 14 de novembre a l’Escola Politènica Superior de la Universitat de Girona. Tindrà dues parts ben diferenciades: ponències al matí i dos tallers pràctics simultanis de BIM i LEAN a tarda. Podeu consultar la informació complerta al blog (difusiogate.wordpress.com).

La jornada és gratuïta, prèvia inscripció a través del blog a partir del divendres 1 de novembre. Si voleu venir a algun dels tallers de la tarda cal que indiqueu la vostra elecció al fer la inscripció. .

Esperem la vostra assistència  i us convidem a fer extensiva aquesta informació als membres del vostre col·lectiu.

• Subvencions per impulsar la innovació a la teva empresa

• Seguretat en les dades i el rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital

• PGI Engineering al Patronat Politècnica

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.

• La implementació de l’economia circular en la indústria i els serveis