LC Paper al Patronat Politècnica

Publicat el 19/05/2022

Donem la benviguda a LC Paper. LC Paper fabrica el paper més sostenible d’Europa. Han desenvolupat processos productius que consumeixen menys energia, menys aigua i menys fibres; per tant, generen productes de menor cost i impacte ambiental substancialment més baix que les alternatives.

Per tal d’assolir aquesta fita, s’han caracteritzat durant dècades per desenvolupar la seva pròpia tecnologia amb processos ambiciosos de desenvolupament de producte, de maquinària i de tecnologia. Tot això al servei dels seus clients, a qui poden oferir un portafoli de solucions de paper accessibles i àmpliament certificades, que assoleixen els objectius contemporanis de responsabilitat corporativa i ecologia.

Per a més informació, visita el seu web: lcpaper.net

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica